celebrity

سلام 

من خوبم ٬ امیدوارم شمام خوب باشید . مشکلات و مسائل هست اما آگاهی در زندگی جاریه .

امروز صبح که داشتم اینستاگراممو چک میکردم متوجه شدم که دیگه بنزین ۷۰۰ تومنی نمیدن . باک ماشین من ۷۰ لیتر میگیره اون وقت اینا ۶۰ لیتر بنزین میدادن ٬ یعنی کمتر از ی باک . خدارو شکر که اینم دیگه نمیدن . اینجوری میتونم بگم که دولت هیچ گوهی برای من نمیخوره . خرج تحصیلمو که خودم میدم ٬ کارمم که دولتی نیست از هیچ رانت و رابطه ای هم استفاده نمیکنم .البته خداییش بنزین باید گرون باشه اما بجاش قیمت ماشین و خدماتش باید پایین باشه نه اینکه ی تعویض روغن میری ۷۰ تومن پیاده شی .

خب فدای سرم که بنزین گرون شد ٬ بریم سر مطلب خودمون .

ما آدما گاهی اوقات در ی جاهایی celebrity هستیم .یعنی مشهور هستیم و مورد توجه . این اتفاق برای تک تک شما قطعا افتاده . تو مدرسه ٬ دانشگاه ٬ محل کار ٬ باشگاه و یا فامیل و بین دوستان .

من بخاطر گذشته ای که داشتم و الان ی جورایی آدم موفقی محسوب میشم تو اکثر جمعها ( اونجاهایی که از گذشته من خبر دارن ) celebrity هستم . اما این مورد توجه بودن و مشهور بودن همیشه خوب نیست . الان میگم کجا

من خیلی وقته یوگا میکنم و بواسطه علاقه ای که به این رشته دارم توش پیشرفت کردم . چند ماهی هست که تو باشگاه celebrity شدم . اما این موضوع خیلی خوشحالم نمیکنه . میدونید چرا ؟ چون من خیلی سطحم بالا نیست ٬ کلاس سطح انرژی پایینی داره .

گرفتید ؟ یعنی من باید کلاسمو عوض میکردم و وارد یک کلاس پیشرفته تر میشدم نه اینکه تو کلاس مقدماتی بمونم و احساس برتر بودن بکنم .

قبلا گفتم ما وقتی تو یک جمع باشیم که برآیند انرژی اون جمع سطح پایینی داشته باشه ٬ ما احساس برتر بودن میکنیم .

شما وقتی با مدرک تحصیلی دیپلم برید وسط یک جمع بیسواد ٬ قطعا شما دانشمند به حساب میاید اما اگر با همین دیپلم برید تو یک جمع علمی اصلا به حساب نمیاید .

پس یادمون باشه که وقتی در جایی برتر بودیم بجای لذت بردن به اون جمع نگاه کنیم ببینیم بقیه چه جایگاهی دارن . گاهی اوقات باید اون celebrity بودن رو فدا کنیم و به یک جایگاه دیگه بریم تا پیشرفت کنیم . همون کاری که من کردم ٬ کلاسمو عوض کردم و به یک سطح بالاتر رفتم ٬ الان تو کلاس جدید خیلیا از من بهترن اما من میتونم پیشرفت کنم . celebrity بودن به شما لذت میده اما موجب پیشرفت شما نمیشه. 

پس هر وقت تو یک ساختار celebrity شدید فوری ذوق نکنید ٬ اول بسنجید که سطح انرژی اون ساختار چقدره ٬ اگر سطح انرژی اونجا پایین باشه شما دارید ضرر میکنید .


پ ن : موفق باشید

نظرات 12 + ارسال نظر
ناجی دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 23:44 http://www.jonbeshnet.ir/news/31590

با سلام . میلاد حضرت صاحب رو تبریک میگم. این گلایه و سفارشی ست که از ما شیعیان دارد. حضرت فرمودند: اگر شیعیان ما در وفا کردن به عهد ما همدل و وفادار بودند مبارکی ملاقات ما از انها به تاخیر نمی افتاد و ما را از انها پوشیده نمیدارد مگر همان چیزهایی که از انها به ما میرسد و ما دوست نداریم.
منتظر نگاه زیباتون هستم

Atropat یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 23:47 http://mavi-download.blogsky.com/

لینک شدی

الهام شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 23:31

سلام
خوبی؟
چه خبر؟سلامنتی؟

شکر خدا
بد نیستم
شما چطوری ؟

شاد جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 20:10 http://nimeye2vom.blogsky.com

کامنت من چون مختصر بود تائید نشده ؟

تایید شده ولی رفته تو پست کتاب
نمیدونم چرا

مگهان جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 11:42 http://meghan.blogsky.com

چقدررر خوب گفتید !!!

من هفته ی پیش برای برادرم از این داستان می گفتم که ببین بین چند نفر بهترینی ...
فکر نکن وقتی از مدرسه بیرون بیای از باشگاه بیرون بیای بازم همون بهترینه هستی و سعی کردم براش روشن کنم که تلاشش کم نشه و امیدوارم حرفامو درک کرده باشه ...
در کل این پست چسبید ...
دلم برای یوگا تنگ شد ....

شما واقعا اسمت مگهانه ؟

زهرا پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 00:17

سلام،
تقریبا یک ماهه که مطالب وبلاگت رو میخونم و انقدر واقعی حرف میزنی که هر دفعه میرم توو فکر. خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم (از طریق وبلاگ شاد)
دقیقا همینطوره. اینجور وقتا حتی اگه یه مدت مورد توجه بودن حس خوبی بده اما رفته رفته انرژی که میخوایی رو از اون جو نمیگیری، چون به گفته خودتم کلاس سطح انرژی پایینی داره.

مطلبی که در مورد شکسته نفسی نوشته بودین فوق العاده بود

چقدر خوب که مطالبو دوست داشتی

سمانه چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 13:13

محیا جان ممنونم که از کامنت خوشت اومده .
میلاد جان شمام کم حسود نیستیا! دختر به این خوشگلی تمام شهرمونم بگردی پیدا نمیکنی، اونوقت بگو خودش زیبا نیست ، حرفاش زیباست !
برق حسادت چشمات از پشت سیستمم پیداست ها ها


راستی یکی از امکانیات ! وبلاگ شما امتیاز دادن به کامنت هاست که در نوع خودش جالبه
حیف که نمیشه به کامنت های خودت امتیاز داد ،وگرنه به همشون منفی میدادم !

آقا آدرس وبلاگ من رو یکی تو بلاگ اسکای کش رفته انگار ! چون ارور میده ،میگه قبلا ساخته شده .تا جایی هم یادم میاد من یه آدرس دیگه اینجا ساخته بودم با trainingskills اینجا وبلاگ نساخته بودم سال پیش
خلاصه اینکه پیگیر نوشته هاتون هستم شدید
به من هم سر بزنید ...
الانم میام اینجا کامنت میذارم که آمار کامنتات بره بالا .فکر نکن مطالبت خیلی جذاب هستن

محیا چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 07:40

کامنت سمانه رو دوست داشتم
سلام و عرض ادب ..... روز زیبایی داشته باشین

بر عکس خودش کامنتاش زیباست

سمانه سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 18:56

اومدم بگم دارم وسوسه میشم که منتقل شم به بلاگ اسکای
چون دوستای خوبم (ویدا و میلاد )اینجان .منم که حالا حالاها بیخ ریشتونم ،چون هنوز مشهور و قابل توجه نیستم تو جمع شما
اما شوخی بود .فعلا تو بیان بازی بازی میکنم ببینم چی میشه .شاید در آینده نزدیک ،با ورد پرس یه سایت دست و پا کنم .

بلاگ اسکای هم خوبه . امکاناتش زیاده

ویدا سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 08:33 http://vida2251.blogsky.com

سلام
وقتی تغییر سطح بوجود می آد چه بخواهیم و چه نخواهیم ناچاریم که جابه جا بشیم .
این مسیله دقیقا دلیل بسیاری از نقل و انتقالات و فاصله هاست .
خیلی هم خوبه چون مقاومت کردن مساوی با فسیل شدنه.
همنطور که شما نوشتید
میلاد عزیز خواستم ازت بخاطر همتی که کردی و در فضای جدید شروع به نوشتن کردی تشکر کنم .
تصور یه فضای مبهم بدون حضور دوستان ، زیاد جالب نیست . این کارت باعث دلگرمی من بود .
امیدوارم با این خونه تکونی ؛ فضایی قشنگتر و شادتر داشته باشیم

خدارو شکر که تونستم به شما چند نفر همراه قدیمی خبر بدم .
اصلا انگار مشکل بلاگفا بهانه ای بود واسه تغییر

امین دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:27

بنظرم این پست ب بحث غرور نزدیکه
می شه در مورد غرور بنویسی
البته من تقریبا بلدم این حس رو کنترل کنم ولی می خوام از تو یاد بگیرم ک چطور ب این مسئله نگاه می کنی
و چطور حلش کردی ؟

نمیتونم راجع به این موضوع بنویسم . بعدا دلیلشو بهت میگم

سمانه دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:15 http://trainingskills.blog.ir/

سلام
کاملا موافقم .برای همین هم هست که خیلی سریع این جور جمع ها رو ترک میکنم .
شاید خیلی ها به من خرده میگیرین و میگن این رفتارم خودخواهانه ست .اما واقعا فضایی که این حس رو بهم بده که سر تر از بقییه هستم رو دوست ندارم .البته یه جاهایی خوبه .بالاخره من هم آدمم و نیاز دارم جدی گرفته بشم !!!
یادگیری جایی اتفاق میفته که تلخی نفهمیدن رو تجربه کنیم و حتی مدت ها از نفهمیدن رنج بکشیم.
اگر فضایی به ما غرور فهمیدن رو هدیه کرد، احتمالا دام شیطان.جایی که شرم نفهمیدن هدیه میکنه ، نعمت ارزشمندتری محسوب میشه

بله
اگه مانع پیشرفت نشه خوبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.