عبور

سلام علیکم و رحمت الله و برکاتو

خوبید که انشالا ؟ منم خوب و خوش و خرمم

این روزا تیتر روزنامه ها و خبرهای اخبار همش مربوط میشه به توافق هسته ای . اونایی که منو میشناسن میدونن که من حسابم با مذهب و سیاست صاف شده . یعنی کار به کار هم نداریم ٬ اونا اون ور جوب من اینور جوب . همه خوبن ٬ چه راستیا چه چپیا ٬ همه راست میگن چه امریکاییا چه ایرانیا و ...

و اینم بگم که انرژی هسته ای حق من نیست ٬ چند ساله بخشیدم . بودن انرژی هسته ای نه برای من مهمه و نه تاثیری در زندگیم داره .

خب اما بهرحال گویا این توافق حاصل شده. موضوع اینجاس که کشورای قدرتمند خودشون بمب اتم دارن اما میگن شما نداشته باشید . داشتن بمب اتم یک گذار غیرمجازه . یعنی نباید بمب اتم داشت . اما بعضی کشورها از این گذار غیرمجاز عبور میکنن .

ما آدما گاهی اوقات در زندگی بمب اتم میسازیم ٬ یعنی از گذارهای غیرمجاز عبور میکنیم .

اگه یادتون باشه تو وبلاگی که بلاگفا رید توش راجع به تراز انرژی نوشته بودم . گفتم که الکترون به دور هسته اتم در مدارهای مختلف با سطوح متفاوت انرژی میچرخه و برای اینکه این مدارها عوض شه باید انرژی بگیره یا انرژی از دست بده . یادتون هست ؟ اگه نیست بگید .

حالا عوض کردن بعضی از این مدارها برای ما غیرمجازه . یعنی ما اجازه نداریم به بعضی از این مدارها بریم . گذارهای غیرمجاز کارهایی هستن که برای ما ضرر دارن . مثلا خیانت به همسر یک گذار غیر مجازه .

ما همیشه برای عبور از گذارهای غیر مجاز بهای زیادی میدیم . بهایی بیشتر از ارزش واقعی .  دقیقا مثل ایران که برای بدست آوردن انرژی هسته ای بهای زیادی پرداخت کرد و سالها در شرایط تحریم بود .

انسان معمولا سراغ منبع انرژی میره و اهمیتی به نوع انرژی نداره ٬ همینکه انرژی باشه جاذبه بوجود میاد . گذارهای غیرمجاز میدان انرژی دور خودشون ایجاد میکنن و این باعث کشش ما به اون سمت میشه .

حالا ما هرچی تعادل بیشتری داشته باشیم بیشتر به سمت گذارهای مجاز میریم و هرچی نامتعادل تر باشیم بیشتر به سمت گذارهای غیرمجاز میریم . آدمی که مشروب خورده رو تصور کنید ٬ اصلا در شرایط متعادل نیست و هر لحظه از گذارهای غیرمجاز عبور میکنه . حرفای نامربوط میزنه ٬ چرت و پرت میگه ٬ معاملات سنگین میکنه ٬ سرعت زیاد میره و ..‌.

اینا یعنی عبور از مسیر اشتباه . 

ایشالا که همه در تعادل باشیم و از گذارهای مجاز عبور کنیم . من دو تا سفر پشت هم دارم برای شرکت در یک دوره آموزشی و یک سمینار . نمیدونم دسترسیم به نت در چه وضعیه اما سعی میکنم هفته یکبار خدمت برسم .

فعلا خداحافظ


نظرات 9 + ارسال نظر
memol جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 21:16 http://aztogoftam.blogfa.com

سلام

چیکار کنیم دیگه، پیری هست و هزار عیب ! آخه من همش منتظر بودم بلاگفا که راه افتاد باز بنویسین که دیدم خبری نشد. اینجوری شد که فهمیدم لابد اسباب کشی کردین.

به هر حال بد نیس یه اعلانی اطلاعیه ای چیزی تو وبلاگ قبلی بزنین، آدرس جدید بدین

ممنون

مدیکو یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 19:08 http://brightfutureee.blogsky.com

چندبار کامنت گذاشتم راجع به بالا بردن سطح انرژی ازت سوال پرسیدم جوابی نگرفتم
حداقل یه کتابی معرفی کن خودم برم دنبالش...
عجبا، چند بار دیگه بپرسم؟؟؟ خودت میدونی بدجنسی؟ کسی بهت گفته؟

نه بخدا بحث بدجنسی نیست . من همه سوالاتو مفصل تو وبلاگ بلاگفام توضیح دادم . برو تو اون وبلاگ و مطالب مرتبط با سطح انرژی رو بخون
همین آدرس ولی تو بلاگفا

مریم جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 22:23 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

شاد چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 21:06 http://nimeye2vom.blogsky.com

چ نوشابه ای هم برا خودت باز میکنی . چرا بر عکسشو نمیگی

خب آخه برعکسش صدق نمیکنه .
میبینی چه رویی دارم ؟

پری سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 19:05 http://khateratepari.blogfa.com

سلااااام خوبی میلاد جان؟

خوب بالاخره وقت کردم بیام وبت

مطالب مثه همیشه جامع

قربون شما

الهام دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 22:14 http://kolbeyetanhaii1993.blogfa.com

یعنی دیگه خبر نگیرم؟؟
گفتم احوال پرسی کنم همین

دم شما گرم

شاد شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 20:55 http://nimeye2vom.blogsky.com

منم اصلا" با سیاست میونه ای ندارم و کلا" کاری ب کارش ندارم .
در موردمنابع انرژی ب نظر من بعضی آدم ها هم منبع انرژی خیلی خوبین یعنی ادم حسابی از نشست و برخاست باهاشون انرژی کسب میکنه

بله دقیقا همونجوری که شما از من کسب انرژی می کنی

محیا شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 07:47

سلام و صبح بخیر
بسیار عالی ....

جدیدا مختصر و مفید کامنت میذاری

الهام جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 17:10 http://kolbeyetanhaii.blogfa.com

ali bod
vaghtet bkhyr
khubi k???

شما دکتری ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.