پیامک

سلام علیکم و رحمت الله و برکاتو

انشالا که حال همه دوستان خوبه . منم خوبم .

الان که در خدمتتون هستم تازه از سرکار اومدم و یک لیوان ( لیوان بزرگ ) چای تازه دم ایرانی ( لاهیجان ) با چند تا انجیر خشک جلومه و دارم آهنگ "فردا تو می آیی" رو از هوشمند عقیلی گوش می کنم . تاکید می کنم حتما چای ایرانی بخورید و از عطر واقعی چای لذت ببرید .انجیر خشک هم بهترین شیرینی برای خوردن چاییه . چون هم خوشمزس و هم گلایسمی ایندکس خیلی کمی داره . گلایسمی ایندکس یک شاخص مهمه که در تغذیه حتما باید بهش توجه کنید ولی من الان حالشو ندارم توضیح بدم ، خودتون برید راجع بهش بخونید .

بشدت هم هوس آش رشته کردم و هیچ خری نیست که واسم بپزه . خاک بر سر هرچی دوست دختره که آش رشته پختن بلد نیست .

این چند وقت مشغله کاری داشتم و کمتر سر زدم . البته با اکثرتون از طریق شبکه های اجتماعی در اارتباط هستم . 

امروز از صبح تا عصر 15 تا اس ام اس تبلیغاتی برام اومد . امروز داشتم به متن اس ام اسا دقت می کردم ، دیدم اکثرش حول یکسرری موضوعات میچرخه . سمینار نگرش مثبت ، جشن بزرگ انرژی مثبت با استاد موفقیت ایران ، دوره برند سازی شخصیت بابک نمی دونم چی چی ، کسب موفقیت و اعتماد بنفس توسط هولاکو خان ( ی همچین اسمی داشت یارو ) و .... کلی اس ام اس از این دست .

خب من همیشه اینارو نخونده پاک می کنم چون معتقدم این سمینار ها و جشنها ... شعری بیش نیست و در واقع ی جور کیسه دوختن برای جیبه مردمه . اما امروز ی کارکرد مفید برای این اس ام اسا پیدا کردم . 

وقتی این پیامکا میاد خوبه که به موضوعش دقت کنیم ، قرار نیست تو این کلاسها و سمینارها شرکت کنیم اما می تونیم ی نگاهی به درون خودمون بندازیم . ببینیم آیا تو این موضوع گره ای تو شخصیتمون داریم یا نه . اگه داریم راجع به برطرف کردنش اقدام کنیم ( نه با شرکت تو اون سمینار ) ولی اگر اون گره در درونمون نیست خدارو بخاطرش شکر کنیم . در واقع این اس ام اسا حکم یک آلارم برای ما دارن. مثلا اگر پیامک برگزاری سمینار اعتماد بنفس اومد ، اگر اعتماد بنفس نداریم می تونه یک زنگ خطر برامون باشه ولی اگر اعتماد بنفس داریم بعد از خوندن اون پیامک قلبا خدارو شکر کنیم .

از وقتی نگاهمو به این پیامکا عوض کردم نه تنها آزار دهنده نیستن بلکه از اومدنشون خوشحالم میشم .

من برم ی چایی دیگه بریزم که عجیب داره میچسبه 

فعلا

نظرات 8 + ارسال نظر
متین دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 22:19

به به میبینم که چای خوری و لاهیجانیش
جات خالی رفتیم شمال یه چای سبز مشت خریدیم
اون اس ام سا رو هم کلا قطع کردم
ولی دیدت خیلی جالب بود

محیا چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 10:25

سلام صبح پاییزی مبارک
منتظر یه پست پاییزی بودم کوشی پس جناب دکتر میلاد

مریم شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 15:51 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

ای بابا این همه جا اش رشته میفروشند برو بگیر بخور همین بازار تجریش....آشش هم خیلی خوشمزه است.....و یا جاده چالوس قبل از تونل کندوان. .اش هاش عالیه

شاد جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 14:25 http://nimeye2vom.blogsky.com

هعی وای من پارتنر محترمه ت اینجا رو نمیخونه مگه ؟
اش رشته بلد نیس خب یاد میگیره .
کلاسهای مثبت اندیشی رو نگو که دلم خونه از دستش !
کم کم باید برات استین بالا بزنیم پس
خونه هم که خریدی پارتنر محترمه هم که حی و حاضر فقط مونده :
دوشیزه محترمه بگو فقط ی کلمه
مهریه این چند قلمه !!!!!
این اخری ها رو گفتم ی کم بخندی

من پختن آش رشته و اتو کردن پیرهن رو هم یاد بگیرم دیگه نیازی به زن گرفتن ندارم

موج سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 14:54 http://delnevashtehae1moj.mihanblog.com/

سلام نوشته کنار وبلاگتون حیرت زدم کرد.. واقعا تبریک میگم به اینهمه شهامت و شجاعت

متشکرم از لطف شما

elham دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 12:34 http://kolbeyetanhaii1993.blogfa.com

گوارای وجودت میلاد

محیا دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 07:51

با این سلام طولانی " سلام علیکم و رحمت الله و برکاتو "
فکر کنم باید بگم اشهد ان لا الله الا الله
سلااااااااااام میلاد من خوبم امیدوارم استاد میلاد هم خوب و پر انژی باشه
در مورد GI شاخص قند خون و یاد آوریش در تغذیه سالم ممنونم راستش من دو کیلو افزایش وزن پیدا کرده بودم در عرض دو هفته با ورزش آمادگی جسمانی و کنترل ناخواسته GI موفق شدم وزنمو کم کنم الان که فصل انگوره میشه کلا به جای شام فقط یه خوشه انگور یک لیوان شیر و یه عدد خرما دوستان میل کنن ....
بنظرم اگه اعلام میکردی دلت اش رشته میخواد یک تن آش رشته توسط دوستان مختلف برات ارسال میشد گرچه خودمم تا حالا درست نکردم اما کار سختی نباید باشه حاضر بودم واسه هوست آستین بالا بزنم و با پیک ارسال کنم
من پیامای تبلیغاتیمو حذف کردم با شماره نمیدونم چی چی دو سالی میشه پس نمیتونم دیگه این دید رو داشته باشم دیر به این درس آموزسی رسیدین استاد

memol یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 21:06 http://aztogoftam.blogfa.com

سلام خوبیم خیلی ممنون،
حاج علی هم خوبه. اتفاقن چن روز پیش سراغ پست جدیدتونو میگرفت. وقتی برگرده خونه بهش میگم بخونه

در ضمن شما سرنزده عزیز هستین، همین که با اینهمه مشغله بازم اینجا مینویسید خودش خیلیه. ممنونیم ازتون

خواهش میکنم .شما لطف داری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.