کلام آخر

سلام عرض می کنم خدمت مخاطبان جان 

من خوبم امیدوارم شما هم خوب باشید .

فصل پاییز ، بهترین فصل سال چند روزیه که شروع شده . لامصب این پاییز دلگیریشم دوست داشتنیه . دیروزم که آسمون بارید و شرمندمون کرد .

آخرین نکته تغذیه ای اینکه ، سبوس جو دو سر بخرید و تو غذا هاتون ازش استفاده کنید . ی جورایی بمب ویتامین B و فیبره . به غذا لعاب میده و مزه خوبی داره . با ماست هم می تونید بخورید .

دیگه اینکه پودر جوانه جو دوسر هم از کشفیات جدیدمه . جوانه جو دوسرو خشک کردن و پودرش کردن و تو بسته بندی می فروشن . اینو می تونید با ماست و یکم میوه مخلوط کنید و بعنوان میان وعده یا شام میل کنید .

خب ، اما غرض از این پست همونطور که از اسمش پیداس گفتن کلام آخره . راستش من تو درسم با چالش مواجه شدم ، مشکلات زندگی من همیشه از گرفتن تصمیمات بدون تفکر بوده . هر وقت بجای تصمیم درست ، تصمیم راحتو انتخاب کردم با مشکل مواجه شدم . یکی این موضوع و دیگه اشتیاقی که داشتم و دیگه نیست ( بخاطر مشکلی که بلاگفا درست کرد ) باعث شد که اینجا کلام آخرو بنویسم و این خانه مجازی دوست داشتنی رو ترک کنم .

شما ها دو دسته هستید ، 1 - اونایی که شماره هاتونو دارم و تو تلگرام باهاتون در ارتباطم 2- اونایی که شماره هاتونو ندارم باهاتون تو تلگرام در ارتباط نیستم . تکلیف دسته اول که مشخصه اما دسته دوم 2 راه پیش رو دارن . یا اینکه شمارشونو برام بذارن تا مثل دسته اول باهاشون تو تلگرام در ارتباط باشم یا شمارشونو نذارن تا تو تلگرام باهاشون در ارتباط نباشم . اگه شماره گذاشتن که فبه المراد ( این اولین باره تو عمرم دارم از این کلمه استفاده می کنم ، درست نوشتم آیا ؟ ) اما اگر شماره نذاشتن براشون از همینجا آرزوی سعادت ، خوشبختی و آگاهی و آگاهی و آگاهی می کنم .نمیدونم متوجه شدید چی گفتم یا نه ، خودم نفهمیدم چی شد... 

بهرحال می تونیم اگر تعدادمون زیاد شد ی گروه درست کنیم و منم همین مطالبی که اینجا می نوشتمو اونجا کوتاهتر می نویسم . خیلی کارای قشنگ قشنگ میشه کرد که این یکیش بود .

این فبه المرادو که بالا گفتم خودم خیلی باهاش حال کردم ، فبه المراد !!!

زیاده عرضی نیست ، همتونو به خدای بزرگ و دوست داشتنی میسپارم ...