منزل نو

سلام علیکم

امیدوارم حالتون خوب باشه . من خوبم . بعد از حدود 10 روز که از قطع شدن بلاگفا می گذره تازه دیروز اطلاعیه جدید داده که ممکنه باز هم این موضوع طول بکشه . منم گفتم بیام منزل نو . احتمالا از این به بعد اینجا بنویسم . شاید مشکل بلاگفا باید بهانه ای میشد تا اسباب کشی کنم به جای دیگه برای تغییر. آدرسم با آدرس بلاگفام یکیه ، احتمالا بچه هایی که باهوش هستن می تونن پیداش کنن .

اولین اشتباه برای من آخرین اشتباهه . این اولین بار بود که بلاگفا همچین سوتی بزرگی می داد و برای من که یکی از کاربرهاش هستم اشتباهش غیر قابل جبران بود چون من توقعم از یک ساختار قدرتمند مثل بلاگفا بیشتر از اینهاست . 

من در مورد آدمها هم همینجوری رفتار می کنم ، از افراد قدرتمند توقع زیادی دارم و فقط کافیه ی مورد اشتباه ببینم . اما در مورد افراد ضعیف برعکس ، شاید صد بار به ی نفر فرصت بدم .

فعلا هم کار دارم و هم چیزی به ذهنم نمیرسه که بنویسم . تا بعد


نظرات 5 + ارسال نظر
شاد دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 21:19 http://nimeye2vom.blogsky.com

سلام
به به منزل نو مبارک .
من تو قسمت پیوندها آدرسو تصحیح کردم .

محیا دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 09:58

سلام و اوقات به کام
خیلی جالبه که اینجا این همه شکلک هست اما کلاپ نیست
این روزا درگیر جابجایی محل زندگیم واقعا همینطوره کتابایی هست که هنوز نخوندم و کتابایی که خوندم اما یادم نیست مطالبش و کتابایی بود که با نویسنده اش موافق نبودم یا از قلم نگارنده لذت نمیبردم خیلی از کتابها رو تو فایو اس از کتابخونه خارج کردم بعضیا رو هم بخاطر قیمتش از دلم نیومد اما نمیدونم به چه دردی خواهد خورد
چقدر این پست رو دوست داشتم مثل بقیه پستا به آخرش رسیدم دلم گرفت دوست داشتم نوشته ات طولانی تر بود راستش دوست دارم ازت کتاب بخونم
موفق باشی میلاد عزیز

elham یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 12:57

وقتی همه چی اوکی شد بیا اونجا ادامه بده،بلوگفا خیلی بهتر تره
تازه خر شده

الهام یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 11:12

مبارکههههههههه...
والا اعصابم خورد شد از دست این بلاگفا

محیا یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 10:24

سلام به به منزل نو مبارک ..... چقدر دلم برای حرفات اندیشه هات نوشته هات قلمت آموزشت و .... تنگ شده بود ..... اینبار واقعا بلاگفا خر است .... وای من و بزار تو اون دسته آدمهای ضعیف
خیلی خوبه اساس کشی کردی با اساس کشی در هر مدل موافقم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.